Bijna! - Reisverslag uit Sprundel, Nederland van Danick Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Sprundel, Nederland van Danick Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Danick

Blijf op de hoogte en volg Danick

21 April 2012 | Nederland, Sprundel

Hallo allemaal!

Het is bijna zover. A.s. donderdag 26 april vertrek ik om 11.15 uur voor 3 maanden op buitenlandse stage naar Kenia.
Na een vliegreis van 8 uur kom ik samen met 7 andere meiden aan in de hoofdstad Narobie. Hier zal ik een dag of 2 verblijven.
Vervolgens vertrekken we naar de stageplaatsen. Er word stage gelopen op 2 plaatsen namelijk in de stad Kisumu en het platteland Rangala. De groep van 8 is in twee gedeeld zodat er op elke plaats studenten stage lopen. Mijn eerste stageplaats zal zijn op het platteland Rangala en hier zal ik stage gaan lopen op een meisjesschool.
Het is de bedoeling dat ik hier uitleg ga geven over koorts, malaria en een betere persoonlijke hygiëne. In Rangala zitten we met 4 meiden bij elkaar in een huisje.
Na deze 6 weken stage heb ik een week vakantie waarin we op safari gaan. Daarna vertrekken we naar de stad Kisumu en hier ga ik stage lopen in het ziekenhuis. Op verschillende afdelingen zal ik meelopen en vooral veel wonden zien! Dat lijkt mij echt ontzettend interessant. Ook na deze 6 weken hebben we nog een paar dagen vrij zodat we onze koffers weer in kunnen pakken zodat we 2 augustus weer terug in Nederland zullen zijn.

Mijn koffer begint nu toch echt wel vol te raken en ik vraag me ook echt af of dat het allemaal gaat passen! Maar dat komt goed! Ik heb er ontzettend veel zin in, laat het grote avontuur maar beginnen!!

Liefs,
Danick

  • 21 April 2012 - 17:49

    Tante Ria & Oom Dick:

    Hallo Danick,

    Ja, het grote avontuur gaat over 5 dagen beginnen!!!! Aftellen………nog 4 nachtjes slapen...
    We gaan je volgen op je site! We hopen dat je tijd hebt om al je verhalen erop te zetten en ook veel foto’s ;) Geniet van al de nieuwe ervaringen die je op gaat doen.
    Succes nog met het inpakken, mocht je iets vergeten zijn, ze verkopen het daar ook!. ;)
    Groetjes van ons


  • 21 April 2012 - 18:10

    Inge Borsboom:

    de tijd gaat zo snel...! Maar het wordt een onvergetelijke reis/tijd!

  • 21 April 2012 - 18:26

    Nadieh Bastiaansen:

    Donderdag vertrek je al joh, de tijd vliegt! Heel erg veel plezier, en wij zullen hier thuis zeker al je verslagen volgen. Ik ben benieuwd! Kus

  • 22 April 2012 - 08:38

    Anny En Jos:

    He Danick, eindelijk is het zover. ga er lekker van genieten en we volgen je en je vriendinnen ( reisgenoten) van uit deze site. heel veel fun op je reis. geniet er van en natuurlijk voor donderdag een hele goede reis en een behouden aankomst, veel liefs Jos en Anny

  • 22 April 2012 - 13:43

    Nikki:

    hoe kunnen we nou feesten zonder Danick? :o
    wie moet er dan tegen ons zeggen: je bent mn beste vriendin! ..?
    we gaan je wel een beetje missen hoor!
    maar ik ga je zeker volgen hier :)

    liefs!

  • 22 April 2012 - 18:25

    CoMU:

    Hi Danick, Ik hoop dat je een mooie reis gaat maken met vele goede ervaringen en ook veel plezier. ik ga je volgens dus tot het volgende berhaal.
    Groetjes...

  • 23 April 2012 - 10:40

    Laura:

    Hoi Danick!

    Spannend hoor! Ik wens je heel veel plezier deze komende 3 maanden. Ze gaan zo snel voorbij dus geniet zoveel het kan!

    Liefs Laura

  • 23 April 2012 - 15:51

    Tom Bastiaansen:

    Danick!

    Heel veel plezier de komende tijd en geniet er van!

    gr.

    Tom

  • 23 April 2012 - 17:32

    Je Kleine Sis!:

    Nou grote Zus!
    ik hoop dat je heeeel veeel plezier en vooral lol hebt daar in Kenia!
    Natuurlijk hoop ik wel een beetje dat me gaan missen hoor ;p hahah
    xxxx je kleine sis
    ps. Ik ga je toch wel missen hoor!

  • 24 April 2012 - 14:16

    Dayenne:

    Heel veel plezier met mooie leerzame momenten

  • 24 April 2012 - 17:36

    Tante Adje & Oom Jac:

    Hallo Danick.

    Over 2 dagen is het zover dan begint je reis en je stage in Kenia. Een goede reis gewenst en geniet van je stage. De maanden zullen voorbij vliegen.
    We volgen je natuurlijk op deze site.

    groetjes

  • 24 April 2012 - 18:57

    Evy:

    Hee Dannick!

    Heeel veel plezier de komende maanden!
    Ik kijk nu al uit naar al je verhalen.
    Geniet ervan (met aaaaaaaaal je vrienden) :p
    Xxx

  • 25 April 2012 - 07:43

    Sanne Bastiaansen :

    Hoi Danick,

    Heeeeeeeel veel plezier in Kenia! Ik ben erg jaloers! Doe goed je best en niet te veel feesten hè ;)!!

    Succes en have fun!

    Xxx Sanne

  • 25 April 2012 - 14:05

    Gerda:

    Veel succes en plezier!

    Groetjes,


  • 26 April 2012 - 06:13

    Marieke Koeken:

    Danick, heel veel plezier! Geniet van deze komende tijd! Succes met de stages en veel plezier in je vrije tijd daar! Dit zal een onvergeteleijke ervaring worden!
    Ontzettend stoer dat je dit gaat doen! En kijk je ook nog een beetje uit?

    Veel liefs van Sven, Marieke en Sophie

  • 26 April 2012 - 08:00

    Jacqueline :

    hallo Danick,
    Ik wens je heel veel succes en plezier in Kenia. Geniet er van, meid. Je komt zeker weten met een grote rugzak vol rijkdom terug!

    Hartelijke groet,
    Jacqueline Boelhouwer

  • 26 April 2012 - 19:07

    Papa En Mama:

    He Danick,
    Ook al ging je pas om 16.30 uur de lucht in i.v.m. een motorstoring in het
    vliegtuig zal het toch zeker de moeite
    waard zijn. Het grote avontuur is begonnen... Veel succes en zet 'm op daar...
    Groetjes,
    ook aan de andere meiden daar

  • 27 April 2012 - 09:59

    Marja:

    Heey Danick,
    dat was zeker wel balen om zo'n giga vertraging te hebben. Ze hebben jullie toch wel vertroeteld met melige films en vliegtuigeten?!
    Er was nog een groot pakket van Vacance soleil bij ons afgeven maar je koffer zat vast wel overvol. Geniet ervan en tot horens!! de buurtjes

  • 28 April 2012 - 09:00

    Peter En Miranda:

    Hoi Danick
    Wat werden jullie op de proef gesteld zeg met zo'n vertraging.
    Maar nu ben je eindelijk in Kenia.
    Geniet ervan hoor

    Groetje Peter, Miranda Anouk en Jens

  • 29 April 2012 - 09:30

    Conni:

    Bijna is helemaal geworden voor jullie.
    Geniet van je stage in Kenia.
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen.

  • 04 Mei 2012 - 16:51

    Toon En Coby:

    Hoi Danick,

    Hoe is het om zo ver van Sprundel te zijn.Je hebt al kennis gemaakt met dieren die we hier in de straat niet zien ha ha.Het is daar een mooie natuur, geniet er maar goed van want voor je het weet ben je weer thuis.
    Vanuit de koekoek zullen we je proberen te volgen.
    Liefs Toon en Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sprundel

Stage in Kenia!

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

De laatste dagen in Kenia

28 Juli 2012

Bevallingen, keizersneden en heel veel baby's.

18 Juli 2012

Een hele leuke stageweek

02 Juli 2012

Times fly's

21 Juni 2012

Vakantie!
Danick

Actief sinds 07 Feb. 2012
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 27772

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 06 December 2014

Vrijwilligerswerk in Nepal

26 April 2012 - 02 Augustus 2012

Stage in Kenia!

Landen bezocht: